مدیر کل امور بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان گفت: اگر افراد در طول تحصیل پویایی خود را حفظ کرده باشند جزء دانشجویان اولویت‌دار بورس دانش در مقاطع تکمیلی خواهند بود.

محمد مسعودی، مدیر کل امور بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان گفت: بورسیه دانش برای یک سری از رشته های اولویت دار در گروه های آزمایشی ریاضی و فنی، تجربی، علوم انسانی و هنر است. در بورسیه دانش رشته ها متنوع بوده و لیست رشته ها در سامانه سیب بارگذاری شده است.

به گفته وی در بورسیه دانش هدف گذاری شده است که ۵ درصد برتر رتبه های کنکور در رشته های مد نظر بورسیه شوند.

او ادامه داد: در بورسیه دانش به دانشجویان ماهیانه کمک هزینه ای به میزان پنج میلیون تومان پرداخت می شود. این ظرفیت وجود دارد تا دانشجویان بورس شده جذب شرکت های دانش بنیان شده و خودشان کار آفرینی کنند.

مدیر کل امور بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان  بیان کرد: رشته هایی که بورس دانش به آن‌ها تعلق می گیرد، متنوع بوده و رشته های مورد نیاز کشور هستند که ما نیازمند دانشجویان خوب برای تحصیل در این‌گونه رشته ها هستیم.

او گفت: اگر افراد در طول تحصیل پویایی خود را حفظ کرده باشند، جزء دانشجویان اولویت دار بورس دانش در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا خواهند بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۲۰ شهريور ۱۴۰۲
ما ملت ایران نوبل فیزیک میخوایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۲۰ شهريور ۱۴۰۲
هدف آموزش و پرورش و علوم باید گرفتن جایزه نوبل باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۱۱ شهريور ۱۴۰۲
اول از شون یه تعهد بگیرید که اگه مهاجرت کنند پولهایی که خرجشون میشه باید پس بدن بعد تشریف ببرند.
آخرین اخبار