تحویل بیش از ۱۸۸۵ واحد مسکونی به روستاییان استان بوشهر

مدیر کل بنیاد مسکن استان بوشهر از تحویل بیش از یک‌هزار و ۸۸۵ واحد مسکونی به روستاییان استان خبر داد.

علیرضا مقدم از افتتاح واحد‌های مسکونی روستایی در استان خبر داد و اظهار کرد: در هفته دولت امسال یک‌هزار و ۸۵۵ واحد مسکن روستایی تحویل جامعه هدف در روستا‌های مختلف شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر شد.

وی افزود: در ساخت این واحد‌های مسکونی علاوه بر اعتبار تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی به محرومان در نقاط مختلف استان بوشهر کمک بلاعوض پرداخت شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر با بیان اینکه به خانواده‌های تحت پوشش نهاد‌های حمایتی کمیته امداد و بهزیستی کمک‌های ویژه‌ای از سوی این نهاد‌ها ارائه شده است گفت: در ساخت این واحد‌های مسکونی هر کدام ۲۰۰ میلیون تومان وام کم بهره و مابقی آورده متقاضی و کمک بلاعوض نهاد‌های تحت پوشش پرداخت شده است.

مقدم از پرداخت کمک بلاعوض ۵۰ میلیون تومانی در ساخت این واحد‌های مسکونی روستای به محرومان خبر داد و بیان کرد: کمک بلاعوض از محل تفاهم‌نامه مسکن محرومین به ۴۸۵ نفر معادل ۲۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان پرداخت شده است

وی اضافه کرد: علاوه بر پرداخت کمک بلاعوض برای هر واحد مسکونی محرومین ۲ تن میلگرد و ۱۰ تن سیمان رایگان ارائه شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر با اشاره به مقاوم‌سازی ۴۶ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن روستایی خاطرنشان کرد: میزان مقاوم‌سازی مسکن روستایی استان بوشهر به بیش از ۶۳ درصد افزایش یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.