رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد به همراه رئیس بنیاد شهید استان با خانواده شهیدان کفیل الناس و قطرمی دیدار و گفت و گو کردند.

مجید دهقانیزاده رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد در دیدار با مادران شهیدان احمد کفیل الناس و ناصر دهقان قطرمی از شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: دیدارمسئولان با خانواده شهدا مایه افتخار و موجب تجدید روحیه آنان برای خدمت می‌شود.

او در این دیدار با بیان اینکه مسئولان در کنار تمامی ملت مدیون و بدهکار خون شهدا، هستند، اظهار داشت: شهیدان از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورند و امروز اقتدار و صلابت ما مدیون حماسه‌آفرینی شهیدان و ایثارگران است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد، دیدار مسئولان با خانواده شهدا را مایه افتخار دانست و گفت: این دیدار‌ها موجب تجدید روحیه برای خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم خواهد شد.

دهقانی‌زاده با تاکید براینکه فرهنگ ایثار، شهادت، مجاهدت و حماسه در ایران اسلامی باید همیشه زنده بماند، چرا که عزت و اقتدار کشورمان به خاطر ایثار و شهادت است، افزود: خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان ترسیم کننده چراغ راه هستند و از خداوند متعال خواستاریم که بتوانیم در راه شهدا و اهداف آنان گام برداریم.

دیدارمسئولان با خانواده شهدا+عکس

دیدارمسئولان با خانواده شهدا+عکس

دیدارمسئولان با خانواده شهدا+عکس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.