افتتاح پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای هومدان بخش مرکزی زرآباد

به مناسبت هفته دولت پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای هومدان بخش مرکزی شهرستان زرآباد افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان،  زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال *روستای هومدان بخش مرکزی شهرستان زرآباد* با حضور فرماندار، مسافر شهنوازی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل ورزش و جوانان استان، رئیسی رئیس اداره ورزش و جوانان، بخشدار مرکزی، شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولین، معتمدین، ریش سفیدان و ورزشکاران افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای هومدان بخش مرکزی شهرستان زرآباد  در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی شهرستان زرآباد بصورت مشارکتی توسط اداره کل ورزش و جوانان‌ استان، فرمانداری، بخشداری و دهیاری در فضای با زیربنای 1350 متر در مربع و با اعتبار هزینه شده بالغ 12 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی/استانی افتتاح و در *ششمین روز هفته دولت* مورد بهره برداری رسید.

  با افتتاح این زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال، جمعیتی بالغ بر 550 نفر در قالب 180 خانوار از این پروژه ورزشی بهره مند خواهند شد. و فرصتی مناسبی برای فوتبال دوستان منطقه فراهم شده است تا مسابقات مختلف ورزشی را در این مکان برگزار کنند.

 به لطف خداوند و با حمایت های دولت مردمی و انقلابی، 10 پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال بمناسبت *هفته دولت* در سراسر استان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

 

برچسب ها: هفته دولت ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار