مدیر امور منطقه شمال غرب خوزستان آب از توقیف یک دستگاه حفاری غیر مجاز در محدوده عملکرد این امور خبر داد.

کیسان روئینیان مدیر امور منطقه شمال غرب خوزستان گفت: با تلاش بی وقفه واحد گشت بازرسی و نظارت امور منطقه و کارشناسان حقوقی این امور، یک دستگاه حفاری شناسایی، توقیف و به محل پارکینگ تحت نظارت این امور منتقل شد.

او با بیان اینکه این امور نهایت تلاش خود را در حفاظت از منابع آب‌های زیر زمینی و سطحی به کار خواهد بست، افزود: بنا برگزارشات مردمی این دستگاه بصورت غیر مجاز مشغول حفاری بوده که با تلاش و آگاهی گروه‌های گشت و بازرسی این امور مورد شناسایی و توقیف قرار گرفت.

مدیر امور منطقه شمال غرب خوزستان می‌گوید: گروه‌های گشت و بازرسی با هوشیاری کامل در منطقه حضور دارند و هرگونه برداشت غیرمجاز از آب‌های سطحی و زیر زمینی را رصد و از این اقدام جلوگیری می‌کنند.

 روئینیان  گفت: بر اساس قانون توزیع عادلانه آب نگهداری و استفاده از ادوات حفاری بدون داشتن مجوز تخلف بوده و طبق قانون با قاطعیت تمام با آن برخورد می‌شود.

او با اشاره به همکاری تنگاتنگ مسئولین قضایی شهرستان بخصوص دادستان ادامه داد: هر گونه حفر، بهره برداری از چاه‌های غیرمجاز و برداشت آب از رودخانه‌ها بدون مجوز، جرم محسوب شده و این امور با هرگونه تخلف در زمینه آب‌های سطحی و زیر زمینی برخورد خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار