وزیر بهداشت و هیات همراه، پس از بازدید و روند پیشرفت طرح ها، پیرامون مهم‌ترین اولویت‌های نظام سلامت کشور و حوزه سلامت فارس تبادل نظر کردند.

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  در سفر به فارس با حضور در محل ساخت بیمارستان اعصاب و روان در شهر صدرا از نزدیک در جریان روند پیشبرد این طرح درمانی در شیراز قرار گرفت.

طرح ساخت بیمارستان اعصاب و روان در شهر صدرای شیراز که در سفر رئیس جمهور به استان فارس در سال ۱۴۰۰ به شهر شیراز، در ردیف مصوبات این سفر استانی قرار گرفت، با متراژ ۳۳ هزار و ۷۵۴ متر مربع، تا کنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

این طرح درمانی که ساخت آن از سال ۱۳۸۷ آغاز شده است، هم اکنون در مرحله تکمیل قرار دارد.

 

 

بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان اعصاب و روان

بازدید وزیر بهداشت از پردیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در پردیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از نزدیک روند پیشبرد طرح‌های در حال ساخت در این مجموعه را مورد بررسی قرار داد.

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با حضور در بخش‌های مختلف پردیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از نزدیک روند پیشبرد طرح‌های در حال ساخت در این مجموعه را ارزیابی و مورد بررسی قرار داد.

از جمله برنامه‌های حضور وزیر بهداشت در پردیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بازدید از طرح‌های ساخت ۳ دانشکده تغذیه و علوم غذایی، مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی و توانبخشی و بررسی پیشرفت این طرح‌ها بود.

پردیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در زمینی به مساحت ۱۹۵ هکتار، با هدف تجمیع مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در شهر صدرا، در حال ساخت است.
واحد‌هایی همچون مرکز جامع آزمون‌های دانشگاه و دانشکده‌های مختلف، از جمله طرح‌های این مجموعه دانشگاهی است.

بازدید وزیر بهداشت و هیات همراه از پردیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز

بازدید از طرح ساخت بیمارستان حضرت محمد رسول الله (ص)

بازدید از ساخت بیمارستان حضرت محمد رسول الله (ص) از دیگر برنامه‌های سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان فارس بود.

این طرح که ساخت آن در زمینی به مساحت ۱۵۴ هزار متر مربع آغاز شده است، طی تفاهم نامه ای، به قرارگاه سازندگی حضرت خاتم الانبیاء (ص) واگذار شده و در حال حاضر در مرحله انجام مطالعات و آغاز عملیات اجرایی قرار دارد.

رونمایی از دستگاه سی تی اسکن سیار با حضور وزیر بهداشت

دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور وزیر بهداشت، به دستگاه سی تی اسکن سیار مجهز شد.

از دیگر برنامه سفر امروز وزیر بهداشت به استان فارس، حضور در پردیس دانشگاه و بازدید از طرح‌های عمرانی این مجموعه بود.

همچنین در این بازدید، از دستگاه سی تی اسکن سیار دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای نخستین بار در کشور رونمایی شد.

رونمایی از دستگاه سی تی اسکن سیار در شیراز

مهرداد شریفی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این آئین با معرفی توانمندی‌های این دستگاه سی تی اسکن جدید که به همت فناوران شیرازی طراحی شده است، اظهار کرد: با توجه به امکان سیار بودن این خدمت جدید، گام مهمی در ارتقای خدمت رسانی به مصدومان و مجروحان در حوادث غیرمترقبه محسوب می‌شود و امکان انتقال به محل حادثه و انجام سی تی اسکن را فراهم کرده است.

او ادامه داد: دیگر محور پیش بینی شده برای این دستگاه، خدمت رسانی به عنوان دستگاه سی تی اسکن جایگزین، در مواقع خرابی تجهیزات سی تی اسکن مراکز درمانی است که با هدف پیشگیری از اختلال در روند خدمت رسانی به مصدومان صورت گرفته است.

هم اندیشی وزیر بهداشت با اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز 

وزیر بهداشت و هیات همراه با اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، پیرامون مهم‌ترین اولویت‌های نظام سلامت کشور و حوزه سلامت فارس تبادل نظر کردند.

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، در برنامه سفر خود به استان فارس، با اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت و گو کرد.
وزیر بهداشت در این نشست ضمن بیان مهم‌ترین اولویت‌های نظام سلامت کشور و چشم انداز‌های پیش بینی شده، دیدگاه‌های خود را پیرامون رفع چالش‌های مطرح شده بیان کرد و دستورات لازم در مورد موضوعات مطرح شده صادر شد.

هم اندیشی و تبادل نظر وزیر بهداشت و هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز

ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی و یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، همچنین مدیران ارشد وزارت بهداشت از حوزه‌های مختلف، دیگر اعضای این نشست هم اندیشی بودند که با اشاره به بازدید‌های امروز از واحد‌های زیرمجموعه، نتایج ارزیابی‌های انجام شده را مطرح کردند.

در این نشست هم اندیشی، رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز مهم‌ترین چالش‌های حوزه سلامت استان را در زمینه‌های مختلف به وزیر بهداشت و هیات همراه ارائه کرده و پیرامون راهکار‌های رفع موارد، تبادل نظر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.