نگاهی به گیشه؛

سینمای ایران میزبان ۴۰۷ هزار مخاطب شد

سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت میزبان ۴۰۷ هزار مخاطب شد و توانست بیش از ۱۶ میلیارد تومان بفروشد.

سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت در مجموع میزبان ۴۰۷ هزار مخاطب بود که توانست ۱۶ میلیارد و ۸۴۶ میلیون و ۷۳۷ هزار فروش داشته باشد؛ این آمار نسبت به هفته گذشته روند صعودی شدن مخاطبان سینما و فروش بلیط فیلم‌ها را نشان می‌دهد.

فیلم کمدی «فسیل» به تهیه‌کنندگی سید ابراهیم عامریان و کارگردانی کریم امینی از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ روی پرده سینما‌های سراسر کشور است؛ همچنان پرمخاطب‌ترین فیلم سینما است. «فسیل» این هفته با فروش ۱۴۵ هزار بلیط به ارزش ۵ میلیارد و  ۹۸۵ میلیون تومان در صدر جدول فروش سینما‌ها قرار گرفت.

«فسیل» روایتگر داستان یک خواننده پیش از انقلاب است که سعی می‌کند خودش را به شاه نزدیک کند و افتخار و موقعیتی برای خود دست و پا کند، اما از بد روزگار، او به مدت ده سال به کما می‌رود و در دوره پیروزی انقلاب اسلامی به هوش می‌آید.

فیلم سینمایی «شهر هرت» کاری از کریم امینی است که با فروش ۱۱۴ هزار بلیط سینما توانست ۴ میلیارد و ۶۹۳ میلیون تومان بفروشد و در رتبه دوم جدول فروش سینما‌ها قرار گیرد.

«شهر هرت» به موضوع مفاسد اقتصادی مرتبط است. در شهر هرت عده‌ای اختلاسگر با کار‌های خلاف و سوءاستفاده‌هایی که انجام می‌دهند باعث می‌شوند عده‌ای در مضیقه قرار بگیرند و زندگی برایشان دشوار شود.

«نارگیل  دو» به کارگردانی سید داود اطیابی است که این هفته با فروش ۵۵ هزار بلیط توانست ۲ میلیارد و ۱۴۵ میلیون تومان بفروشد و در رتبه سوم جدول فروش گیشه قرار گیرد.

فیلم سینمایی «بی‌مادر» کاری از سید مرتضی فاطمی با فروش ۲۵ هزار بلیط به ارزش یک میلیارد و ۶۹ میلیون تومان در رتبه چهارم جدول فروش گیشه قرار گرفت.

«آخرین تولد» به کارگردانی نوید محمودی است که از ۱۸ مرداد ماه به روی پرده سینما‌ها رفته است و این هفته با ۱۷ هزار مخاطب توانست ۷۷۵ میلیون تومان بفروشد و در رتبه پنجم جدول فروش سینما‌ها قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار