نماینده ولی فقیه در لرستان:

سیاست دائمی آمریکا تقویت ناامنی در ایران است

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: سیاست دائمی ایالات متحده آمریکا تقویت ناامنی و بی ثباتی در کشور است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد اظهار کرد: دیپلماسی همواره از سوی دشمن مطرح می‌شود، اما خود تعهدی به آن ندارد و دولت سیزدهم در این راستا آمریکا را سر در گم کرده و حافظ منافع مردم است.

وی افزود: حفظ رویکرد فشار حداکثری و بازدارندگی ایران و جلوگیری از پیشرفت از سوی دشمن همواره در دستور کار قرار دارد و سیاست دایمی آمریکا تقویت ناامنی و بی ثباتی در کشور است.

خطیب جمعه لرستان گفت: حیله دشمن سرگرم کردن کشور‌های منطقه است، اما ایران با قدرت و اقتدار بیش از گذشته ایستادگی می‌کند.

حجت‌الاسلام شاهرخی تاکید کرد: هفته دولت یادآور زیبایی‌های ملت ایران و زشتی‌های دشمنان داخلی و خارجی کشور است و مردم قهرمانان اصلی این رویداد می‌باشند.

وی با اشاره به اینکه شهیدان رجایی و باهنر در خدمتگزاری الگو و ممتاز بودند، یادآور شد: امیدوارم سفر‌های استانی وزرای دولت سیزدهم در گشایش مشکلات تاثیرگذار باشد.

امام جمعه خرم آباد ادامه داد: هفته دولت فرصتی برای بازنگری یکساله و بیان عملکرد است و باید نقاط قوت حفظ و ادامه دهند، همچنین نقاط ضعف را برطرف کنند.

شاهرخی اظهار کرد: تلاش و پشتکار رییس جمهور، توجه به ظرفیت‌های داخلی، برجسته کردن شعار‌های انقلاب اسلامی، عدالت طلبی، تقسیم عادلانه امکانات، دوری از اشرافی گری و استکبار ستیزی، نفی تبعیض از ویژگی‌های دولت سیزدهم می‌باشد.

وی بیان کرد: تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام لرستان ضروری است و انتظار می‌رود اعتبارات بیشتر شود و رضایتمندی مردم مدنظر قرار گیرد.

وی افزود: امسال شاهد افتتاح پروژه‌های بیشتری نسبت به سال گذشته بودیم، اما امیدوارم برای سال آینده تلاش و اقدام جهادی ضروری است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.