امام جمعه موقت بوشهر:

رسانه‌ها برای معرفی شهید رئیسعلی دلواری تلاش کنند

امام جمعه موقت بوشهر گفت: رسانه‌های دیداری و شنیداری باید به خوبی برای معرفی شهید رئیسعلی دلواری تلاش کنند.

حجت الاسلام عبدالحسین مصلح در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر اظهار کرد: شهید رئیسعلی دلواری معتقد به مبانی اعتقادی، ولایت، امیر مومنان و امام حسین (ع) بود و از درجه ولایت‌مداری وی همین بس که وصیت کرد پیکرش در قبرستان وادی السلام نجف و در جوار امام علی (ع) دفن شود.

وی بیان کرد: شهید رئیسعلی دلواری با مبارزات ضداستعماری خود افتخاری بزرگ و ارزشمند برای بوشهری‌ها به ارمغان آورد که در امتداد وی نیز شهید نادر مهدوی در آب‌های خلیج فارس برابر آمریکایی‌ها اقدام حماسه‌آفرینی کرد.

خطیب نماز جمعه بوشهر تصریح کرد: با توجه به جایگاه و نقش ارزنده رئیسعلی دلواری در مبارزات ضداستعماری جنوب، رسانه‌های دیداری و شنیداری و به ویژه صدا و سیما باید به خوبی برای معرفی این شهید والامقام تلاش کنند.

مصلح همچنین با اشاره به صحبت‌های رهبر معظم انقلاب در دیدار با رئیس جمهور و اعضای هیات دولت اظهار کرد: جلب رضایت پروردگار عالم و خدمت شایسته به مردم دو ویژگی برجسته شهیدان رجایی و باهنر بود و باید نام نیک این شهیدان رمز تمام فعالیت‌ها و تلاش‌ها در نظام جمهوری اسلامی باشد.

مصلح اظهار کرد: راه‌اندازی چند هزار کارگاه غیرفعال و راکد، افزایش میزان سرمایه‌گذاری، حمایت از تولید و خدماتی برجسته در حوزه‌های مختلف از دستاورد‌های مهم دولت سیزدهم است که منجر شد تا رهبر معظم انقلاب از دولت حمایت و تمجید کند.

وی همچنین با گرامیداشت روز بانکداری اسلامی گفت: قوانین بانکی باید با متون دینی و قوانین دین مبین اسلام تطبیق داده شود تا بانکداری اسلامی به معنی واقعی بروز و ظهور پیدا کند.

مصلح در ادامه با بزرگداشت روز تعاون و مشارکت عنوان کرد: مجموعه تعاون در اثرگذاری در رشد اقتصادی نقش ویژه و مهم دارد که باید به خوبی از این ظرفیت استفاده کرد.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، دهم شهریورماه روز پدافند هوایی قرارگاه خاتم الانبیاء را گرامی داشت.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.