مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال ۵۰۳ طرح اشتغال با پرداخت ۳۳ میلیارد تومان تسهیلات ویژه خانواده‌های نیازمند تحت حمایت و غیرتحت حمایت راه‌اندازی شده است.

جاسم محمدی فارسانی از افتتاح ۲ گلخانه هم‌زمان با هفته دولت خبر داد و اظهار کرد: مساحت هر گلخانه به ۳ هزار مترمربع می‌رسد که از این مجموع یک گلخانه هیدروپونیک (کشت در آب) است.

وی با بیان اینکه ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به هر کدام از این طرح‌ها پرداخت شده است افزود: گلخانه هیدروپونیک مختص کشت گیاهان دارویی و دیگر گلخانه نیز به کشت صیفی‌جات اختصاص یافته است.

مدیرکل کمیته امداد استان در ادامه با اشاره به میزان طرح‌های اشتغال اجرا شده از ابتدای امسال تاکنون گفت: طی این مدت ۵۰۳ طرح اشتغال در زمینه‌های کشاورزی، دامپروری، حوزه خدمات، صنایع دستی، صنایع تبدیلی و دیگر مشاغل با پرداخت ۳۳ میلیارد تومان تسهیلات ویژه خانواده‌های نیازمند تحت حمایت و غیرتحت حمایت راه‌اندازی شده است.


بیشتر بخوانید


محمدی با اشاره به به بسته‌های حمایتی این نهاد ویژه طرح‌های اشتغال خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات (براساس طرح اشتغال)، کمک بلاعوض، برگزاری دوره‌های آموزشی، بازدید مستمر از طرح‌های اشتغال و ایجاد زمینه فروش محصولات تولیدی از جمله این خدمات است.

وی اضافه کرد: همچنین بسته‌های تشویقی ویژه کارآفرینان، کارفرمایان و صاحبان بنگاه‌های بزرگ و کوچک اقتصادی که زمینه اشتغال مددجویان را فراهم می‌کنند نیز در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است، شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.