یک پیشکسوت فوتبال گفت: به نظرم همه بازیکنان دعوت شده به تیم ملی جزو بهترین‌ها هستند و بهتر از این‌ها دیگر نیست.

بهزاد داداش زاده، پیشکسوت فوتبال درباره لیست تیم ملی فوتبال برای بازی‌های دوستانه با بلغارستان و آنگولا اظهار کرد: هر کسی که به تیم ملی دعوت می‌شود باید افتخار کند که پیراهن تیم ملی را می‌پوشد.   همچنین باید ببینیم کادر فنی چه بازیکنانی را برای ترکیب اصلی انتخاب می‌کند.

داداش زاده درباره عدم دعوت حسین کنعانی زادگان به تیم ملی فوتبال به علت مسائل انضباطی گفت: به هر حال تیم ملی فوتبال هست و قبلا هر بازیکنی می‌توانست در تیم ملی بازی کند، اما اکنون به هر قیمتی اجازه بازی نمی‌دهند.

پیشکسوت فوتبال درباره اینکه سردار آزمون به علت مصدومیت به تیم ملی فوتبال دعوت نشد، گفت:  به طور حتم بازیکنی که به تیم ملی دعوت می‌شود، اما نمی‌آید با سرمربی تیم هماهنگ است. به هر حال سردار آزمون یکی از بازیکنان خوب تیم ملی بوده است. اگر تیم ملی می‌خواهد موفق شود باید همه بازیکنانش را در اختیار داشته باشد. کار سختی است و آسان نیست. همان تیم ملی فوتبال است و فقط جای مربیان عوض شده است. باید ببینیم در مسابقات روند تیم ملی به چه صورت است.

او درباره اینکه جای کدامیک از بازیکنان در تیم ملی فوتبال خالی است، گفت: به نظرم همه بازیکنان دعوت شده جزو بهترین‌ها هستند و فعلا همین نفرات در تیم ملی حضور دارند و بهتر از این‌ها دیگر نیست.

داداش زاده درباره اینکه بازی دوستانه با آنگولا و بلغارستان را چطور می‌بیند، گفت: به هر حال بلغارستان تیم بدی نیست و اروپایی است. ما هر چه بتوانیم با تیم‌های طراز اول دنیا  در صورتی که شرایطش باشد بازی کنیم بهتر است. آنگولا هم تیم آفریقایی است و شرایط این تیم را نمی‌دانیم. این بازی تیم ملی است. به نظرم هر چقدر بازی تدارکاتی داشته باشیم برای تیم ملی مفیدتر خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار