کارشناس بازار سرمایه گفت: برای اینکه روند صعودی شاخص کل بورس ادامه دار باشد نیازمندیم حجم معاملات خرد در بازار سرمایه بالای ۶ هزار میلیارد تومان ثبت شود در نتیجه اگر حجم معاملات کاهش پیدا کند شاهد اصلاح مجدد شاخص کل خواهیم بود.

علی ایمانی در خصوص روند شاخص کل بورس گفت: همان طور که در تحلیل قبلی اعلام کرده بودیم محدوده حمایتی مشخص شده برای شاخص کل (محدوده یک میلیون ۹۷۳۰۸۴ الی یک میلیون و ۸۵۶۷۵۷) به خوبی عمل کرده و شاخص مجددا رشد داشت.

او در ادامه بیان کرد: برای اینکه این لگ صعودی ادامه دار باشد نیازمندیم حجم معاملات خرد در بازار بورس بالای ۶ هزار میلیارد تومان ثبت شود در نتیجه اگر حجم معاملات کاهش پیدا کند شاهد اصلاح مجدد شاخص کل خواهیم بود. سناریو احتمالی برای هفته پیش رو اصلاح کم شاخص تا محدوده ۲۰۵۳۹۴۲ و سپس ادامه رشد آن تا محدوده ۲۱۹۸۸۲۳ به شرط حفظ ارزش معاملات بالای ۶ هزار میلیارد تومانی است!

شاخص کل بورس

ایمانی در ادامه  با  تحلیل شاخص کل هم وزن گفت: این شاخص هم مثل تحلیل قبلی درتاریخ ۳۱ تیر کاملا به محدوده حمایتی مشخص شده (۶۸۹۲۵۵-۶۷۳۳۵۹) واکنش نشان داده و هم زمان با حمایت شاخص کل و رشد آن  روند صعودی به خود گرفته است و  همچنان تارگت(هدف) محدوده ۷۷۰۰۰۰ برای رشد این شاخص در دسترس است!

شاخص کل هم وزن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار