نمایشگاه فرصت‌های صادراتی در قزوین برپا می‌شود

 اولین نمایشگاه فرصت‌های صادراتی استان قزوین از ۲۱ شهریور ماه در قزوین برپا می‌شود.

احمد خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین از برگزاری نمایشگاه فرصت‌های صادراتی استان قزوین از ۲۱ تا ۲۴ شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین خبر داد.

این مسئول بیان داشت: استان قزوین به دلیل فعالیت واحد‌های تولیدی متنوع و بی شمار، استقرار شهرک‌های صنعتی و بخصوص شهر صنعتی البرز و همچنین صادرات محصولات تولیدی، به یکی از مراکز صنعتی کشور تبدیل شده است.

وی ادامه داد: با توجه به این امر برگزاری نمایشگاه فرصت مناسبی را برای معرفی هرچه بیشتر توانمندی‌های استان قزوین در حوزه صادرات، تبادل اطلاعات، دانش و فناوری ها، آشنایی و تعامل متخصصان، افزایش همکاری‌ها فراهم خواهدکرد.
خورگامی یادآور شد: بیش از ۴۰ واحد تولیدی و صادرکننده در گروه‌های کالایی صنعت ساختمان، مواد غذایی، لوازم خانگی، محصولات فلزی، آرایشی - بهداشتی و  پلاستیک برای معرفی تولیدات خود خواهند پرداخت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین افزود: همچنین در راستای بهره وری هرچه بیشتر مشارکت کنندگان از نمایشگاه فوق، هماهنگی و رایزنی‌های لازم بمنظور بازدید هیات‌های تجاری از کشور‌های همسایه از جمله عراق و ترکیه  صورت گرفته است.

وی گفت: در مدت برگزاری نمایشگاه فرصت‌های صادراتی استان پذیرای متخصصان، تجار، بازرگانان و علاقه‌مندان از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برای بازدید از نمایشگاه خواهیم بود.

برچسب ها: صادرات ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار