مدیرعامل شرکت آبفا کردستان خبر داد؛

توزیع ۱۰۰ هزار بطری آب بین زائران اربعین در مرز باشماق

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان گفت: با هدف تأمین آب شرب بهداشتی زائرین اربعین، ۱۰۰ هزار بطری آب در مرز باشماق مریوان و بین مواکب توزیع شده است.

 

محمد فرهاد مدیر عامل شرکت آبفا کردستان گفت: اقدامات ما برای ارائه خدمات آب و فاضلاب در خصوص تامین آب شرب در ۳ حوزه شهر مریوان، مرز باشماق و موکب‌ها شامل ۱۷ موکب در سطح استان و ۳ موکب در سلیمانیه و کربلای عراق انجام می‌شود.

تو با اشاره به وجود ۵ فقره انشعاب ثابت افزود: اجرای ۲ کیلومتر شبکه آب و ۱.۵ کیلومتر شبکه فاضلاب، تجهیز ۵۵ چشمه سرویس بهداشتی و ۵ چشمه حمام از دیگر اقدامات شرکت آبفا در این راستا بوده است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان با اشاره به وجود ۳ تانکر آبرسان سیار در مرز باشماق و ۷ تانکر در سطح استان گفت: ۸ تانکر ثابت با ظرفیت ۲ هزار لیتر نیز برای این منظور لحاظ شده است.

وی در ادامه از تأمین و توزیع ۱۰۰ هزار بطری آب شرب بهداشتی در مرز باشماق مریوان و بین مواکب خبر داد.

فرهاد با اشاره به تهیه تجهیزات تأمین برق اضطراری برای مواکب افزود: در شهر مریوان ۵ حلقه چاه حفاری و تجهیز شده و یک باب مخزن ۲ هزار مترمکعبی آب در حال آماده شدن است.

او از اتخاذ ۲ برنامه کوتاه و بلندمدت در مرز باشماق خبر داد و گفت: در بخش کوتاه مدت، تجهیز ۳ حلقه چاه، شستشوی مخازن و شبکه، تجیهز ۵۸ چشمه سرویس بهداشتی و ۸ چشمه حمام و اجرای شبکه فاضلاب انجام شده و در بخش بلندمدت، حفر و تجهیز ۲ حلقه چاه، اجرای ۸ کیلومتر خط انتقال آب و احداث مخزن ۵۰۰ مترمکعبی آب در نظر گرفته شده که اقدامات بلند مدت تا سال آینده وارد مدار بهره برداری خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.