فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد

آغاز بکار ستاد گمشدگان در پایانه مرزی مهران

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: ستاد گمشدگان در پایانه مرزی مهران آغاز بکار کرده و آماده خدمت رسانی به زائران حسینی می‌باشد.

سردار جمال سلمانی، فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در راستای اجرای تدابیر فرمانده کل فراجا مبنی بر راه اندازی ستاد گمشدگان در پایانه‌های مرزی، این ستاد از صبح امروز در پایانه مرزی مهران آغاز بکار کرد.

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به اربعین حسینی و حضور گسترده هموطنان برای شرکت در پیاده روی اربعین و همچنین بازگشت زائران از کشور عراق و ازدحام جمعیت ستاد گمشدگان آماده ارائه خدمات به هموطنان می‌باشد.

سردار سلمانی با بیان اینکه برای ستاد گمشدگان نیرو‌های مجرب در نظر گرفته شده است و تا پایان مأموریت اربعین خدمات ارائه خواهند داد، عنوان داشت: هموطنانی که به هر دلیلی از خانواده و یا کاروان‌های زیارتی، فاصله گرفتن یا گم شدن می‌توانند با مراجعه به ستاد گمشدگان که در پایانه مرزی مهران مستقر است مراجعه و از خدمات فراجا در این خصوص بهره‌مند شود.

 فرمانده انتظامی استان ایلام در پایان ضمن قبولی زیارت برای تمامی عاشقان ابا عبدالحسین  از زائران خواست حین ورود به کشور از عجله و شتاب خودداری کنند و برای حفظ سلامت خود و همراهان به توصیه‌های پلیس توجه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.