در اربعین فراجا مثل همیشه بسیار خوب پای کار است

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب خورستان گفت: امسال با همت بزرگواران فراجا در مرز‌های استان شاهد اتفاق‌های خوبی بوده ایم و حرکت زوار بسیار روان است.

سردار حسن شاهوار پور  در حاشیه بازدید از مرز چذابه ضمن عرض تسلیت ایام اربعین حسینی گفت: الحمدلله مرز چذابه مرزی روان است و همه پای کارهستند، یکی از مجموعه‌هایی که از ابتدای کار حضور موثر و فعال داشته و برای تسهیل درتردد زوار نقش بی بدلیلی دارند همین بزرگواران فراجا هستند.

او می‌گوید: فراجا در بدو ورود برای ایجاد امنیت و سپس برای مدیریت مسیر‌های درون استانی منتهی به مرز‌ها و ورودی‌های استان با پیش بینی‌های خوبی که انجام داده و طرح‌هایی موثر و بهنگامی که اجرا کرده توانسته در این نراسم بسیار خوب عمل و مدیریت کند.

فرمانده سپاه استان خوزستان گفت: مرز چذابه یکی از مرز‌هایی است که اتباع نیز باید از آنجا بروند و در واقع بخش عمده‌ای از امورات این‌ها مرتبط با فراجاست و به حمدالله شاهد اتفاقات خوبی در این رابطه بوده ایم.

سردار شاهوارپور در خاتمه ضمن خدا قوت به فرماندهی انتظامی استان و پرسنل گذرنامه و راهور و موکب داران فراجا گفت : این سهولت و حرکت با هماهنگی کامل زوار را مرهون تلاش شبانه روزی فراجا هستیم.

برچسب ها: اربعین ، مرز چذابه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.