وزیر صمت:

گام‌های دولت سیزدهم در حمایت از صنایع بلند است

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: گام‌های دولت سیزدهم در حمایت از صنایع بلند است و همه تلاش‌ها برای حل مشکلات این بخش به کار گرفته شده است.

عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت:  فرمایشات رهبری در نشست با وزرا و کابینه دولت فصل الخاطب است.

وی بیان کرد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، مهار تورم از مسیر رشد تولید ممکن است و کالایی که در داخل تولید می‌شود و از کیفیت کافی برخودرار است مورد حمایت است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: حمایت کافی از صنایع داخلی ضروری است اما نیازهای کشور هم باید تامین شود و توازن و تنظیمات باید به نفع تولیدات داخلی به نحوی سازماندهی شود که صنایع کشور که دستاورد اصلی آنها ایجاد اشتغال و تولید ثروت برای جامعه است، دچار مشکل نشود.

علی‌آبادی اظهار کرد: بیشتر مشکلات فعالان اقتصادی کشور مشابه است و به یک مشکل عمومی تبدیل شده است که باید با راه‌حل‌های موجود و طبق قانون این مشکلات برطرف شود.

وی تصریح کرد: مشکل کاهش سرمایه‌گذاری، پدیده جهانی است و در کشور و استان مرکزی هم این مشکل وجود دارد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: دولت تلاش می‌کند وام برای سرمایه در گردش را افراهم کند و و هم شرایطی را مهیا سازد تا سرمایه‌گذاران به راحتی بتوانند سرمایه‌گذاری کنند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت روز جمعه به شهرستان زرندیه سفر کرد و برنامه‌های کاری امروز (شنبه) نیز در شهرستان‌های فراهان، اراک، خمین، دلیجان و محلات، دنبال می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.