کادر سازی در قوه قضاییه یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب است

مسئول نظارت حوزه نمایندگی ولی فقیه در بسیج گفت: مجموعه بسیج قوه قضائیه بایستی اقدامات مثبت نظام جمهوری اسلامی ایران را برای مردم تبیین نماید.

مسئول نظارت و تائید صلاحیت حوزه نمایندگی ولی فقیه در مرکز بسیج قوه قضائیه و دادگستری، با اشاره به اهمیت جهاد تبیین گفت: مجموعه بسیج قوه قضائیه بایستی اقدامات مثبت نظام جمهوری اسلامی ایران و خصوصا قوه قضائیه را برای مردم تبیین نماید و در خصوص نقاط ضعف هم با نقد منصفانه موارد را به مسئولان مربوطه تذکر دهد و مطالبه گری نماید
 
در نشست نماینده بسیج قوه قضائیه با اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی دادگستری کرمان، بهروز حسنی افزود: باید اقدامات و فعالیت‌های مثبت دستگاه قضایی استان و عملکرد خوب مدیران قضایی استان را از طریق رسانه‌ها به مردم انعکاس بدهیم و ثابت کنیم این هجمه‌هایی که معاندان نظام جمهوری اسلامی به دستگاه قضایی وارد می‌کنند به حق نیست.

وی ضمن اشاره به اهمیت جذب حداکثری در مجموعه بسیج، عنوان کرد: برای انتخاب اعضای شورای فرماندهی بایستی تائید صلاحیت مکتبی را مدنظر قرار داده و اعضای این شورا از لحاظ صفات مثبت اخلاقی شاخص و اصلح باشند.

حسنی کادرسازی در مجموعه بسیج و قوه قضاییه را یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) دانست و افزود: باید جانشین پروری را تقویت کنیم، مشکلات فراروی قوه را تشخیص داده و به مدیران بالا دستی ارجاع بدهیم.

نماینده بسیج قوه قضائیه اظهار داشت: بسیجیان بایستی به عنوان بازوی کمکی مدیران عمل کنند و بدرستی اشکالات در سیستم و فرایند‌های قضایی را ببینند و برای رفع مشکلات راه حل مناسب ارائه دهند.

 وی گفت: رسیدگی به امور مراجعین در قوه قضائیه اولویت دارد و ارزشمند است.

در این جلسه در خصوص برنامه‌های آتی پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی دادگستری کرمان بحث و تبادل نظر شد.

رمضان صدرالدینی مسئول پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی دادگستری استان کرمان نیز در ابتدای جلسه ضمن ارائه گزارشی کوتاه از عملکرد پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی دادگستری کرمان گفت: مقوله جهاد تبیین و موضوع حجاب و عفاف بصورت جدی مورد تاکید است و بسیجیان باید با کار جهادی الگویی برای همکاران و مردم باشند.

وی ضمن اشاره به مشکلات مالی بسیج، خواستار اندیشیدن تدابیری جهت تامین بودجه برای بسیج دادگستری‌های سراسر کشور شد.

برچسب ها: قوه قضائیه ، نظارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار