وحدت عماد دبیر اجرایی سومین جشنواره رسانهای بینالمللی امام رضا (ع) گفت: بیشتر شرکتکنندگان در سومین دوره جشنواره رسانهای امام رضا (ع) را جوانان بین ۱۷ تا ۳۰ سال تشکیل میدهند.
او افزود: این حضور و مشارکت جوانان منجر به شتابگیری تولید و نشر محتواهای دینی در قالبهای نوین (به ویژه در فضای مجازی) همچون پادکست، موشنگرافی، فیلم کوتاه در مقایسه با قالبهای سنتی رسانه همچون مقاله و یادداشت است.
دبیر اجرایی سومین جشنواره رسانهای بینالمللی امام رضا (ع) ادامه داد: فراخوان جشنواره رسانهای امام رضا (ع) بهمن پارسال آغاز شد و تا پایان تیرماه امسال ادامه داشت.
عماد بیان کرد: این جشنواره با اهدافی همچون ارتقای کمی و کیفی محصولات رسانهای با مضامین رضوی و شبکه سازی و تعامل بیشتر با تولید و توزیع کنندگان محتوای رسانهای مرتبط با فرهنگ و سیره رضوی در داخل و خارج از کشور پایهگذاری شده است.
او تصریح کرد: سیره رضوی، زائر و زیارت رضوی، وقف و نذر رضوی، خدمت رضوی، هویت مشهد الرضا (ع) و جهاد تبیین محورهای موضوعی این جشنواره است.
دبیر اجرایی سومین جشنواره رسانهای بینالمللی امام رضا (ع) تاکید کرد: از دیگر محورهای این جشنواره بررسی آثار و برکات موقوفات و نذورات به ساحت امام هشتم (ع)، ترویج سنت حسنه وقف و نذر در راستای خدمت رسانی به زائران و مجاوران و نیازمندان به نام مبارک امام رضا (ع) و بازنمایی منش خادمان ویژه امام رضا (ع) همچون خادم الرضا (ع) سردار شهید سلیمانی است.