معاون اول رییس جمهور :

مواکب تا خروج کامل زوار از عراق فعالیت داشته باشند

معاون اول رییس جمهور با اشاره به اینکه مهران مرز اصلی تردد زوار اربعین است گفت: مواکب تا خروج کامل زوار از عراق فعالیت داشته باشند.

محمد مخبر، معاون اول رییس جمهور در نشستی که با محوریت اربعین در پایانه مرزی مهران برگزار شد، با اشاره به خدمات و اقدامات انجام شده در مرز مهران و زیرساخت‌های اربعین استان ایلام گفت: امروز با حضور در پایانه مرزی مرزی با زوار گفتگو کردیم که مترددین از میزان خدمات‌دهی و زیرساخت‌ها رضایت داشتند.

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر تقویت مواکب برای ارایه بهترین خدمات به زوار عتبات عالیات در روز اربعین و چندین روز پس از اربعین، بیان داشت: مواکب تا خروج کامل زوار از عراق فعالیت داشته باشند. با عنایت ابا عبدالله الحسین  و تلاش اعضای ستاد اربعین و متولیان امر، زیرساخت‌های اربعین به‌سرعت تکمیل شد.

مخبر اضافه کرد: زیرساخت‌های آن سوی مرز نیز به خوبی فراهم شد و مردم عراق نهایت همکاری را داشتند، همچنین معطلی در گیت‌های این کشور که سال‌های گذشته وجود داشت، امسال به چند ثانیه رسیده است.

وی تصریح کرد: امروز بازدیدی از مرز‌های خوزستان و مهران و آن سوی مرز یعنی طرف عراقی داشتیم که بازدید‌ها نشان از برطرف شدن بسیاری از مشکلات گذشته را می‌دهد.

مخبر افزود: مردم امسال از امکانات رضایت داشتند، رسانه‌ها از جمله رسانه ملی نقش مهمی در مدیریت سفر زوار اربعین امسال داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۱۱ شهريور ۱۴۰۲
مواکب = رستوران