مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کردستان گفت: ۱۱ تیم عملیاتی با بیش از ۶۰ نیرو به صورت شبانه روزی در مرز باشماق برای ارائه‌ خدمت به مصدومین احتمالی مستقر هستند .

پیام جلالی اظهار داشت: جمعیت هلال احمر به صورت ذاتی در هر حادثه، اتفاق و مناسبتی وظیفه امداد و نجات را به عهده دارد و سال جاری که برای دومین سال متوالی، مرز باشماق به عنوان مرز رسمی عبور زائرین حسینی تعیین شده و با توجه به تجارب سال گذشته، جمعیت هلال احمر کردستان پای کار بوده و قرارگاه مرکزی هلال‌احمر را در مرز باشماق مریوان مستقر کرده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان افزود: ۱۱ تیم عملیاتی با بیش از ۶۰ نیرو به صورت شبانه روزی در این مرز  برای ارائه‌ خدمت به مصدومین احتمالی مستقر هستند .

او اظهار داشت: در سراسر استان، ۴۱ تیم عملیاتی ثابت، پشتیبان و موقت آماده باش می باشند و تمامی مسیرهای مواصلاتی استان کردستان بویژه مسیرهای منتهی به شهرستان مریوان مورد پوشش امدادی است.

جلالی در ادامه بیان کرد: تمامی لجستیک مورد نیاز عملیات در مرز باشماق استقرار یافته و ۲ تیم عملیاتی همراه با آمبولانس، خودروی نجات و تمامی تجهیزات امدادی مورد نیاز، خارج از مرزها مستقر هستند و امسال برای اولین بار یک تیم پزشکی امدادی برای پوشش حوادث احتمالی ایام اربعین در تکیه حضرت رسول اکرم (ص) در شهر سلیمانیه عراق مستقر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.