ثبت نام علاقه مندان به عنوان رصد گران پنجمین آئین اعطای جایزه مصطفی (ص) آغاز شد.

براساس اعلام روابط عمومی بنیاد علم و فن‌آوری مصطفی (ص)، به‌مناسبت «پنجمین آئین اعطای جایزه مصطفی (ص)» علاقه‌مندان می‌توانند به‌عنوان رصدگران علم و فناوری از این موضوعات روایت علمی‌رسانه‌ای داشته باشند و برای شرکت در این رویداد می‌توانند به نشانی اینترنتی ۲۰۲۳https://evand.com/events/ovservers مراجعه کنند.

این رقابت در سه مرحله با محوریت تولید محتوای چندرسانه‌ای برگزار خواهد شد که طبق برنامه‌ریزی رقابت نخست از هفته اول شهریور تا هفته اول مهرماه، پنجمین آئین اعطای جایزه مصطفی (ص) از ششم تا ۱۲ مهر با حضور رصدگران برگزیده و رقابت دوم از پانزدهم مهرماه تا پانزدهم آذرماه است.

علاقه‌مندان علاوه بر شرکت در کارگاه‌های آموزشی با تمرکز بر موضوعاتی همچون فلسفه جوایز علمی، علم و فناوری اطلاعات و ارتباطات، علم و فناوری زیستی و پزشکی، علم و فناوری نانو، علوم پایه و مهندسی روایت رسانه‌ای در هر یک از قالب‌های یادداشت، گزارش، اینفوگرافیک، پادکست و ویدئوکلیپ تولید خواهند کرد.

حضور و رصدگری در پنجمین «هفته جایزه مصطفی (ص)»، اعطای گواهی‌نامه بین‌المللی و جوایز نقدی برای سه نفر برتر به‌میزان ۲۰، ۱۰ و ۵ میلیون تومان از جوایز رقابت رصدگران جایزه مصطفی (ص) است.

همچنین رصدگران برگزیده می‌توانند از ششم تا دوازدهم مهرماه در «پنجمین آئین اعطای جایزه مصطفی (ص)» برخی از برترین دانشمندان جهان اسلام را در شهر اصفهان همراهی کنند.

شرکت‌کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دبیرخانه رقابت به شماره ۰۲۱۶۶۳۰۴۵۲۴ یا ۰۹۹۳۶۴۴۰۹۰۲ در ارتباط باشند.

بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) با چشم‌انداز گسترش صلح، امنیت و رفاه بشریت، فعالیت خود را در سال ۱۳۹۱ آغاز کرده و مأموریت خود را توسعه علم و فناوری در جهان اسلام قرار داده است و برای تحقق آن، شناسایی و تجلیل از دانشمندان برجسته، زمینه‌سازی برای توسعه تعاملات پژوهشگران و افزایش همکاری و هم‌افزایی کشور‌های اسلامی در حوزه‌ای علم و فناوری را با تأکید بر فناوری‌های پیشرفته در دستور کار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.