رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد از راه اندازی بانک جامع اطلاعات اموال منقول شهرداری با هدف هویت دار کردن و ثبت اموال با ارزش خبر داد.

نیکونژاد رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد گفت: از ابتدای آبان‌ماه سال گذشته کمیسیون نظارت به دنبال تهیه بانک جامع اطلاعات اموال، املاک و اقلام شهرداری از جمله اموال منقول و غیرمنقول است.

او افزود: در حال حاضر اموال منقول سازمانهای ۱۰ گانه شهرداری به صورت کامل تهیه و تکمیل شده است و مناطق پنجگانه پیشرفت حدود ۵۰ درصدی را داشته است که ضمن ابلاغ به معاون مالی شهرداری یزد مبنی بر تسریع در روند تهیه لیست اقلام ، بانک جامع اطلاعات تکمیلی به تفکیک سازمانها ، مناطق ، معاونت‌ها و حوزه ستادی شهرداری تا  پایان آذر ماه تکمیل و جهت شفاف سازی و اطلاع‌رسانی به شورا ارسال خواهد شد.

 نیکونژاد خاطرنشان کرد: تاکنون به صورت متمرکز بانک اطلاعات مذکور در شهرداری وجود نداشته و تنها به صورت جزیره ای در اختیار بعضی از سازمان‌ها و مناطق بوده است، با پیگیری های صورت گرفته اقلام سرمایه ای ثبت شده همچنین اقلام مستعمل و از رده خارج نیز به صورت مجزا لیست بندی و جهت انجام مزایده مطابق با آیین نامه های مالی شهرداری به فروش گذاشته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.