فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف و ضبط پنج میلیون و ۱۲۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در شهرستان مشگین‌شهر خبر داد.

سردار جواد تقوی گفت: در راستای تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و به‌دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر بلاصاحب رهاشدن یک دستگاه تریلری در شانه خاکی جاده نرسیده به روستای "کنگرلو " شهرستان مشگین‌شهر بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان اردبیل می گوید: با اعزام ماموران به محل مورد نظر و بازرسی‌های به عمل آمده از تریلی رها شده در کنار جاده در مجموع پنج میلیون و ۱۲۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و ضبط شد.

به گفته او، کارشناسان ارزش این محموله کشف شده را بیش از ۹۲ میلیارد ریال اعلام کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل بیان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل مراجع قضایی شد.

سردار تقوی اضافه کرد: خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

او پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و گفت: برخورد با فرصت‌طلبان و سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های نیروی انتظامی است.

سردار تقوی همچنین با اشاره به برخورد قاطع پلیس با قاچاق کالا و ارز، افزود: هموطنان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را از طریق سامانه ارتباطی ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع دهند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.