پروژه مهر به منظور شاداب سازی و آماده سازی مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدید در ۶۸ مدرسه مستقل و ضمیمه شهری و روستایی کردستان در حال اجرا است.

 رئیس آموزش وپرورش استثنایی کردستان با اشاره به اینکه پروژه مهر یکی از دستاورد‌های مهم در برنامه‌های آموزش وپرورش است، اظهار کرد: اجرای پروژه مهر به منظور شاداب سازی و آماده سازی مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدید و ایجاد انگیزه در دانش آموزان با نیاز‌های ویژه صورت گرفته است.

طالب محمدی  افزود: این پروژه با هدف سامان دهی و آماده سازی امکانات و وسایل آموزشی، توسعه شایستگی‌های معلمان، ساماندهی مطلوب و توانمندسازی نیروی انسانی، برنامه ریزی جهت ثبت، سفارش و توزیع کتب درسی و سنجش نوآموزان  در ۶۸ مدرسه مستقل و ضمیمه شهری و روستایی کردستان در حال اجرا است.

او با تأکید بر استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود در خدمت رسانی به دانش آموزان با نیاز‌های ویژه بیان کرد: کمبود نیروی آموزشی متخصص، تجهیزات آموزشگاهی و کارگاهی، عدم مناسب سازی فضا‌های آموزشی و نبود زمینه اشتغال برای دانش آموزان فارغ التحصیل چالش‌های مهم پیش روی آموزش و پرورش با نیاز‌های ویژه استان است.

محمدی با بیان اینکه ساماندهی نیروی انسانی، تعمیر و تجهیز فضای بیرونی و داخلی مدارس، تبلیغ، اطلاع رسانی، نظارت و ارزیابی برای اجرای بهتر پروژه مهر آغاز شده است، یادآور شد: هدفمندی و احساس مسئولیت مهری با نشاط را در مدارس استثنایی رقم خواهد زد.

گفتنی است پروژه مهر از برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش است که هر ساله در تابستان به منظور تمهید بازگشایی مطلوب و با برنامه مدارس در آغاز سال تحصیلی برای اجرا ابلاغ و در مدارس اجرایی می‌شود.

کلیه فعالیت‌هایی که به منظور بهتر و باشکوه‌تر برگزار شدن بازگشانی مدارس از قبیل آماده نمودن و زیبا سازی فضا‌های فیزیکی مدارس، اختصاص مناسب وساماندهی بهینه نیروی انسانی و تامین تجهیزات وامکانات مدارس برای آغاز سال تحصیلی و برگزاری جشن بازگشایی ویژه دانش آموزان پروژه مهر نام دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار