اعزام ۵۴ کاروان پیاده شیعه و اهل سنت از تربت جام به حرم رضوی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت جام گفت: تعداد ۵۴ کاروان پیاده با هشت هزار زائر پیاده شیعه و اهل سنت از این شهرستان به حرم مطهر رضوی اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام علی اصغر علیپور رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت جام گفت: امسال بالغ بر هشت هزار زائر پیاده شیعه و اهل سنت در قالب ۵۴ کاروان بصورت پیاده از شهرستان‌های تربت جام و صالح آباد به بارگاه ملکوتی علی بن موسی الرضا (ع) مشرف خواهند شد.

او افزود: عشق و ارادت به اهل بیت علیهم السلام مخصوصا، ولی نعمت ما علی بن موسی الرضا (ع) باعث شده همه ساله جمع زیادی از عاشقان از دیار وحدت و عارفان شیعه وسنی با پای پیاده و مشتاقانه سختی مسیر را طی کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت جام ادامه داد: وظیفه ما بستر سازی و تسهیل امور و ساماندهی است و در این رابطه جلسات مختلف فرعی از جمله کمیته تبلیغ و آموزش و بازدید‌های میدانی هم برگزار شده تا بتوانیم از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود جهت خدمات رسانی بهتر استفاده کنیم.

حجت الاسلام علیپور بیان کرد: امسال بالغ بر ۶۰ درصد ایستگاه‌های صلواتی بین راهی افزایش یافته که این مهم با کمک هیئات مذهبی، مردم روستا‌های در مسیر حرکت و اهدا نذورات مردمی محقق شده است.

او تصریح کرد: برادران و خواهران شیعه و اهل سنت از ۱۹ شهریور عازم بهشت هشتم خواهند شد و همراه هرکاروان یک روحانی می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار