مسئول باشگاه کوهنوردی حامیان تفتان شهرستان خاش از صعود تیم کوهنوردی باشگاه حامیان تفتان به قله ۴۰۵۰ متری تفتان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

 عبدالرحیم کوهبان بیان کرد: یک تیم متشکل از 13 نفر آقا و خانم از گروه کوهنوردی باشگاه حامیان تفتان و اعضای جوانان مرکز امور جوانان هلال‌احمر با همکاری جمعیت هلال‌احمر و اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش به مناسبت هفته دولت قله تفتان را فتح کردند.

جلال هاشم زهی رئیس جمعیت هلال‌احمر ضمن تبریک به اعضای جوان مرکز امور جوانان جمعیت هلال‌احمر و تیم کوهنوردی باشگاه حامیان تفتان که موفق به صعود قله تفتان در هفته دولت و دولت مردان شدند، افزود: باتوجه‌به اینکه باشگاه کوهنوردی حامیان تفتان تنها باشگاه کوهنوردی در شهرستان خاش بوده و به‌صورت دومنظوره در بحث بانوان و آقایان فعالیت دارد بسیار خوب است که نجاتگران و تیم توانای این جمعیت برای آمادگی جسمانی بیشتر عضو تیم کوهنوردی باشگاه حامیان تفتان شوند.

وی تصریح کرد: جمعیت هلال‌احمر آمادگی دارد تا کلاس‌های امداد و کمک‌های اولیه و کوهستان را برای اعضای باشگاه حامیان تفتان به‌صورت رایگان برگزار نماید.

سیامک میر بلوچ زهی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش نیز عنوان کرد: باتوجه‌به اینکه زمان کمی از تأسیس باشگاه کوهنوردی حامیان تفتان می‌گذرد و کارنامه خوبی در بحث ورزش کوهنوردی این شهرستان داشته اداره ورزش آمادگی هر گونه همکاری جهت نهادینه‌کردن ورزش کوهنوردی در این شهرستان با باشگاه حامیان تفتان را دارد و امیدواریم که آینده‌ای نه‌چندان دور ما بتوانیم همان‌طور که آقایان کوهنورد این شهرستان را فراز قله‌های داخل کشور و خارج از کشور می‌بینیم بانوان کوهنورد خاشی را هم بر فراز قله‌های بلند ایران و دیگر کشورها ببینیم.

برچسب ها: کوهنوردی ، ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار