مدیر کل ثبت اسناد و املاک چهارمحال و بختیاری، از اجرایی شدن امضای الکترونیک در اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری خبر داد.

سلیمان گفت: فرآیند امضای الکترونیک در آگهی تاسیس وتغییرات صادره در اداره ثبت شرکت‌های شهرکرد وشهرستان‌های تابعه استان اجرایی شده است.

وی افزود: برای اجرای این برنامه، شخص ذی سمت معرفی شده از سوی شرکت یا با دریافت امضای الکترونیک همراه ونصب اپلیکیشن روی گوشی همراه یا با دریافت توکن امضای الکترونیک از طریق دفاتر اسناد رسمی در هر ساعتی از شبانه روز و از هر کجا بدون محدودیت زمانی ومکانی پیش نویس آگهی خود را مطالعه و با امضای الکترونیک آن را تائید کنند.


بیشتر بخوانید


سلیمان گفت: از اهداف اصلی این برنامه حذف مراجعات متقاضیان به ادارات ثبت شرکت‌ها و کاهش هزینه‌ها وترافیک شهری وبین شهری، جلوگیری از جعل اسناد تسهیل و تسریع امور مراجعین وارتقای سلامت اداری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار