مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: پارسال بانک‌های عامل ۸۴ درصد تسهیلات اشتغالزای کمیته امداد را در استان اردبیل پرداخت کردند.

علیرضا حسین نژاد گفت: در بحث اشتغال سهمیه پارسال کمیته امداد استان اردبیل پرداخت ۵۳۰ میلیارد تومان منابع از محل تبصره ۱۶ بود که ۸۴ درصد این منابع پارسال برای طرح‌های اشتغالزای معرفی شده پرداخت شد.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل می گوید: با جذب ۳۶۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزا طرح‌های تولیدی و اقتصادی مناسبی نیز به همت مددجویان اجرایی و عملیاتی شد تا پنج دهک پایین جامعه از این منابع بهره مند شوند.

به گفته او، امسال پیشنهاد کردیم تا با افزایش ۵۱ درصدی از محل تبصره قانون بودجه به عنوان منابع تکلیفی ۶۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های اشتغالزای استان پرداخت شود که در پنج ماهه امسال این روند مناسب بوده که انتظار می‌رود در نیمه دوم سال قوت بیشتری به خود بگیرد.

حسین نژاد افزود: از محل جز سوم تسهیلات اشتغالزا به همراهی استانداری اردبیل ۲۶۰ میلیارد تومان برای طرح‌های اشتغالزای کمیته امداد در نظر گرفته شده تا در مجموع با ۹۱۰ میلیارد تومان منابع بتوانیم پشتیبان و کمک کار کارآفرینان طرح‌های اقتصادی و تولیدی باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل ادامه داد: انتظار می‌رود با این منابع پرداختی و طرح‌های اجرا شده بتوانیم آمار بیکاری را در جامعه مددجوئی استان کاهش دهیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.