معاون بازیابی، توانمندسازی و مشارکت جامعه محور سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از مدیریت ستاد گمشدگان مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین خبر داد.

شاهین مظفری، معاون بازیابی، توانمندسازی و مشارکت جامعه محور سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: راه‌پیمایی عظیم جاماندگان به طول ۱۴ کیلومتر و از میدان امام حسین (ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در روز چهارشنبه – ۱۵ شهریور – برگزار می‌شود و  در طول این مسیر هفت غرفه به ستاد گمشدگان اختصاص یافته است که در این غرفه‌ها نماینده فاتب، کارشناسان و روانشناسان اداره بازیابی پس از بحران و گروه دوام حضور دارند و نسبت به ساماندهی کودکان و گمشدگان می‌پردازند.

مظفری افزود: در این غرفه‌ها وسایل نقاشی، بازی‌های کودکانه و پذیرایی قرار دارد که در صورت تحویل کودکان به این غرفه‌ها، تا رسیدن والدین کودک با استفاده از این وسایل نسبت به نگهداری این عزیزان اقدام می‌شود.

وی افزود: همچنین نیرو‌های مردمی دوام در این مراسم به عنوان همکار واحد ایمنی (HSE) نسبت به کنترل موارد ایمنی و گزارش به خودروی فرماندهی مدیریت بحران مستقر در مسیر راه‌پیمایی اقدام می‌کنند.

معاون بازیابی، توانمندسازی و مشارکت جامعه محور سازمان مدیریت بحران تهران عنوان کرد: همچنین اعضای دوام با نیرو‌های انتظامی در کنترل ازدحام جمعیت همکاری خواهند داشت. در این مراسم ۷ تیم ۱۲ نفره در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در غرفه‌های ستاد گمشدگان و در طول مراسم حضور خواهند داشت و علاوه بر اقدامات فوق نسبت به آموزش ایمنی و مدیریت بحران و جذب اعضای جدید دوام نیز اقدام خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار