پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال فعالان فضای مجازی بسیج در استان کهگیلویه و بویراحمد از ۲۷ شهریور ماه به مدت دو روز در شهر یاسوج برگزار می‌شود.

 دبیر استانی پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال فعالان فضای مجازی بسیج گفت: این رویداد با حضور تیم‌های برتر استارت آپی همه شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.
 
باقر جمالی فرد با اشاره به اهداف برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال درکهگیلویه و بویراحمد گفت: شناسایی استعداد‌های ناب و نهفته جوانان و نخبگان استان در زمینه‌های گوناگون فناوری اطلاعات و تولید محتوای دیجیتالی همگام با منشور گام دوم انقلاب و استفاده بالقوه از فضای مجازی در بین رده‌های سنی مختلف از اهداف ویژه این رویداد است.
 
دبیر استانی پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با تصریح این که این رویداد در سطح ملی برای پنجمین بار برگزار خواهد شد، افزود: رویداد‌های استارت آپی مکان مناسبی برای صاحبان کسب و کار است تا بتوانند ایده‌های نو و فکر‌های تازه و ذهن‌های خلاق‌تری به جامعه هدف معرفی کنند.
 
وی با اشاره به این که استارت آپ‌ها به عنوان یک موتور محرک می‌توانند ظرفیت‌های نهفته را به جامعه معرفی کنند، ابراز داشت: حضور در این رویداد‌ها مکان مناسبی است تا بتوان با گروه‌ها و افراد صاحب فکر و خلاقیت آشنا شد و تفکرات خود را با حاضران به اشتراک گذاشت.
 
جمالی فرد به حضور بیش از ۱۴۰ شرکت کننده در قالب ۳۵تیم در دومین رویداد شهرستانی اشاره کرد و گفت: برگزیدگان رویداد‌های شهرستانی به رویداد استانی دعوت می‌شوند و شرکت‌کنندگان این دوره، در زمینه‌های پویانمایی، نرم افزار‌های موبایلی و بازی‌های موبایلی خود را آماده رقابت در مرحله استانی می‌کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.