موکب اهل سنت؛ میزبان اجتماع عظیم عاشقان اهل بیت (ع)+عکس

در آستانه اربعین حضرت سیدالشهدا (ع)، جلوه‌هایی ویژه از وحدت و همدلی در شهر مرزی پیرانشهر به نمایش گذاشته شد.

در آستانه اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام اجتماع عظیم عاشقان اهل بیت (ع) در موکب اهل سنت مرز تمرچین پیرانشهر سه شنبه شب برگزار شد و مردم جلوه‌هایی از وحدت و همدلی را به نمایش گذاشتند.

  به همت موکب اهل سنت برپا شد

در این مراسم که به همت موکب اهل سنت و خیّران پیرانشهر برگزار شد بیش از ۱۰ هزار نفر در کنار سفره اطعام حسینی ارادت خود را به سرور و سالار شهیدان و اهل بیت رسول اکرم (ص) نشان دادند.

مردم کرد و اهل سنت پیرانشهر در ایام اربعین با برپایی موکب‌هایی در پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن برای دومین سال پیاپی به زائران حسینی خدمات رسانی کردند.

فرماندار پیرانشهر در حاشیه این اجتماع عظیم مردمی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در این آیین، زواری که به سمت کربلا حرکت خواهند کرد و زائرانی که از تشرف به عتبات عالیات بازگشته اند، حضور پرشوری دارند.

خضر کاک درویشی افزود: در راستای ارائه خدمات هرچه بیشتر به زوارالحسین (ع) ۱۶ موکب در مرز تمرچین تشکیل شده بود که همه آن‌ها در این مراسم مشارکت دارند.

وی اظهار کرد: در ایام اربعین امسال، ظرفیت ۴۰ هزار نفری اسکان و ۱۰۰ هزار نفری پذیرایی از زائران به صورت روزانه در مرز تمرچین وجود داشته که این روند همچنان ادامه دارد.

فرماندار پیرانشهر اضافه کرد: امسال خدمات گسترده تری نسبت به سال گذشته در این مرز ارائه شده و اربعین ماندگاری را شاهد بوده‌ایم.

 

 

موکب اهل سنت؛ میزبان اجتماع عظیم عاشقان اهل بیت (ع)

موکب اهل سنت؛ میزبان اجتماع عظیم عاشقان اهل بیت (ع)

موکب اهل سنت؛ میزبان اجتماع عظیم عاشقان اهل بیت (ع)

موکب اهل سنت؛ میزبان اجتماع عظیم عاشقان اهل بیت (ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.