فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از شناسایی و دستگیری ۱۰۵ نفر از اتباع غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: روز گذشته در پایش و پاکسازی محلات این شهرستان ۱۰۵ نفر از اتباع غیرمجاز شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: اتباع خارجی برای ورود، اقامت و خروج از کشورمان باید از طریق مبادی قانونی اقدام کند در غیر این صورت با آنان برخورد و پس از تحویل به مراجع ذیصلاح، از کشور خارج خواهند شد.

وی افزود: پلیس برابر قانون مقابله با تردد و اقامت غیرقانونی اتباع خارجی غیرمجاز در سطح شهرستان ایرانشهر را به صورت جدی در دستورکار دارد تا اثرات سو و معضلات اجتماعی این پدیده بویژه بزهکاری‌های مربوطه را مدیریت کند. 

رشنودی خاطر نشان کرد:خروج و تردد اتباع خارجی غیرمجاز و بکارنگرفتن آنان توسط کارفرمایان، محافظت و تسلط بر مبادی ورودی کشور و جلوگیری از ورود این افراد به داخل استان و شهرستان‌ها، زمینه اشتغال بسیاری از جوانان مستعد و توانمند استان را فراهم می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
احمد
۱۳:۰۹ ۱۴ شهريور ۱۴۰۲
اینها می ایند کارهای قشر ضعیف جامعه را می گیرند نتیجه اش بیکاری جوانان وکشیده شدن به انحراف از مسیر زندگی .قانونی وغیر قانونی ندارد کشورشان جنگی نیست همه امکاناتی هم در کشورشان هست سازمان ملل وکشورها هم هستند . لااقل نود درصدشان باید به شهرهایشان برگشته وآن را آباد وساخته و در آن زندگی کنند.هر مهاجر شغل ،درآمد،مسکن،اموزش،خدمات اجتماعی و هزار کار دارد که از آنطرف سبب بیکاری جوانان ،گرانی مسکن و اجاره .رو آوردن به زندگی مجردی و تک فرزندی وکاهش جمعیت جوان کشور می شود .همان نقشه استعمار.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۱۴ شهريور ۱۴۰۲
شناسایی و دستگیری اتباع بیگانه در تمام مناطق شهرها و روستا ها شبانه روزی باید انجام بشه. شوخی بردار نیست با امنیت مرتبطه