فرمانده انتظامی مراغه از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای خودرو و موتورسیکلت و کشف ۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ فارسی گفت: در پی چندین فقره سرقت وسایل نقلیه در شهرستان مراغه موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این شهر قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش شبانه‌روزی و گشت‌زنی‌های ماموران کلانتری سرانجام ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه دار در حین سرقت یک دستگاه خودرو سواری پراید دستگیر و برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مسئول انتظامی اضافه کرد: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده با مشاهده اسناد و مدارک به دست آمده و بازسازی صحنه به ۸ فقره سرقت خودرو و موتورسیکلت در شهر مراغه اعتراف کردند و از مخفیگاه آنان یک دستگاه خودرو سواری پراید و ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد و سارقان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

سرهنگ فارسی به همشهریان توصیه کرد به هشدار‌های پلیسی برای پیشگیری از سرقت که توسط کارشناسان انتظامی ارائه می‌شود توجه داشته باشند و خودرو و موتورسیکلت خود را در مکان مطمئن پارک کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.