معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز گفت: امسال ۶۰ درصد مجموع آسفالت‌ریزی‌های سطح شهر در محلات کم برخوردار انجام شده است.

سامان احمدزاده با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۶۲ هزار و ۴۲۲ تن آسفالت برای زیرسازی و آسفالت‌ریزی خیابان‌ها و معابر این شهر استفاده شد، گفت: برای اجرای این حجم عملیات آسفالت ریزی در سطح شهر ۲ هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال هزینه صرف شده است.

وی با بیان اینکه آسفالت ریزی جزو مطالبات اصلی شهروندان از مجموعه مدیریت شهری تبریز است، اظهار کرد: برای پاسخگویی به مطالبات شهروندان، امسال با تخصیص اعتبار ویژه، زیرسازی و آسفالت خیابان‌ها و معابر در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز گفت: شهرداری‌های مناطق ۶ و یک هر کدام با حدود ۲۴ هزار تن آسفالت ریزی، بیشترین میزان توزیع آسفالت در سطح شهر را به خود اختصاص دادند و منطقه چهار تبریز نیز با ۱۸ هزار و ۳۲۷ تن آسفالت ریزی اقدام به بهسازی معابر این منطقه کرده است.

احمدزاده گفت: شهرداری منطقه۲ حدود ۱۵ هزار و ۳۸ تن آسفالت، منطقه۷ حدود ۱۴ هزار و ۵۹۶ تن، منطقه۳ حدود ۱۴ هزار و ۲۷۸ تن، منطقه ۱۰ حدود ۱۱ هزار و ۱۸۱ تن، منطقه۸ حدود پنج هزار و ۹۵۰ تن و منطقه۹ تبریز نیز پنج هزار و ۵۶۴ تن آسفالت ریزی در سطح مناطق خود انجام داده اند.

وی یادآور شد: آسفالت‌ریزی‌ها توسط مناطق دهگانه و سازمان عمران شهرداری تبریز انجام شده و ۱۲ هزار و ۲۸۷ تن آسفالت نیز پس از زیرسازی طرح تعریض اتوبان شهید کسایی از سوی اداره کل راه و شهرسازی، توسط سازمان عمران برای آسفالت ریزی مرحله اول این طرح استفاده شده است.

احمدزاده، افزود: در سال جاری در سایه توجه شهردار و حمایت شورای اسلامی تبریز، بودجه آسفالت شهرداری نسبت به سال گذشته سه برابر افزایش یافته است و هیچ محدودیتی در تولید و توزیع آسفالت وجود ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.