اختصاص ٢٠ دستگاه اتوبوس و مینی بوس برای جابجایی جاماندگان اربعین در کازرون

شهردار کازرون گفت: ٢٠ دستگاه اتوبوس و مینی بوس برای خدمت رسانی به جاماندگان اربعین حسینی در این شهرستان قرار داده شده است.

نوذری شهردار کازرون اظهار کرد: شهرداری این شهرستان جهت خدمات رسانی به زائران و راهپیمایان برنامه پیاده روی جاماندگان اربعین تعداد ٢٠ دستگاه اتوبوس و مینی بوس اختصاص داده است.

 او ادامه داد: این اتوبوس‌ها به همت سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری فردا چهارشنبه ١۵ شهریور، مصادف با اربعین حسینی از ساعت ۴ و ۴۰ دقیقه صبح آماده ارائه خدمات رایگان به شرکت کنندگان برنامه جهت انتقال به دوراهی دریس و سپس از حرم امام زاده سید حسین (ع) به مرکز شهر هستند.

شهردار کازرون گفت: چند گروه از واحد خدمات شهری به منظور تنظیف مسیر پیاده روی و محوطه حرم مقدس امامزاده سید حسین (ع) تا پایان مراسم در آن مکان مستقر خواهند بود.

 او استقرار نیرو‌های آتش نشانی در طول مسیر و همچنین تهیه پلاستیک زباله برای موکب‌ها و فضاسازی و نصب بنر در سطح شهر و اطلاع رسانی در فضای مجازی به شکل گسترده را از دیگر اقدامات شهرداری کازرون در این رابطه برشمرد.

 برنامه «پیاده‌روی جاماندگان اربعین» فردا از دو راه دریس، روبروی تالار خلیج فارس ساعت ۵ صبح آغاز و به طرف آستان مقدس امامزاده سید حسین (ع) برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار