حزب الله، اقدام بحرین در استقبال از وزیر خارجه رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

حزب الله در بیانیه‌ای استقبال بحرین از وزیر خارجه رژیم صهیونیستی و افتتاح سفارت این رژیم را اقدامی خائنانه خوانده، آن را محکوم و تأکید کرد که صهیونیست‌ها در لبنان جای امنی نخواهند داشت.

طبق گزارش العهد، در بیانیه حزب الله آمده است: «رژیم آل خلیفه به دنبال زوال سیاسی و اخلاقی خود است؛ چراکه پس از سال‌ها اعمال ظلم و وحشت علیه مردم آزاده و مظلوم بحرین که خواستار آزادی و عدالت هستندت، این رژیم به بدترین شکل سفارتی را برای دشمن صهیونیستی افتتاح کرد».

در این بیانیه آمده است: «این اقدام شوم بیانگر واقعیت این رژیم است که بر خلاف آمال و باور‌های مردم بحرین به سمت عادی سازی با دشمن می‌شتابد».

حزب الله اضافه کرد: این خیانت جدید خنجری به ملت فلسطین بود که در حال حاضر مشغول بزرگترین حماسه‌ها و قهرمانی‌ها در برابر تروریسم کور صهیونیستی هستند.

حزب‌الله ضمن محکومیت شدید این اقدام خائنانه، تاکید کرد که مردم سرافراز بحرین و ملت ما هر نوع عادی‌سازی و روابط با دشمن را رد می‌کنند و صهیونیست‌ها مکان امنی در کشور ما نخواهند داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
گل افشان گل محمدی
۲۳:۳۰ ۱۴ شهريور ۱۴۰۲
با سلام صهیونیستها در منطقه به دنبال جا باز کردن برای حکمت ظالم اشغالگر و غاصبشان هستند لازم است سران حکومتها و ملتها با بلوغ فکری و شخصیت آزادگی نگذارند صهیونیستها بر ملتها و دولتها و کشورها و انسانها در منطقه و جهان احاطه داشته باشند. زیرا احاطه صهیونیست به معنی پذیرش ظلم و اشغالگری و حاکمان ظالم و ستمگر در جهان می باشد.
آخرین اخبار