مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قزوین گفت: ارتقای نرم افزاری بوستان‌های بانوان استان در راستای بهره وری حداکثری از این فضا‌ها در دستور کار است.

کبری علیخانی مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قزوین گفت: چشم انداز استان قزوین در بوستان‌های بانوان، ایجاد فضایی با هدف افزایش شور و نشاط از طریق برنامه‌های تفریحی، ورزشی، آموزشی و اجتماعی برای این قشر است.

وی اضافه کرد: در برخی از بوستان‌های بانوان استان برنامه ریزی خوبی برای مناسبت‌های ملی و مذهبی به همراه برگزاری دوره‌های آموزش کارآفرینی، مشاوره و ورزش انجام شده که به طور منظم توسط گروه‌های مردمی انجام می‌شود.

علیخانی بر تجهیز بوستان‌های بانوان تاکید کرد و یادآور شد: تجهیز و رفع کاستی‌ها در پارک‌های بانوان سطح استان مانند ایمن سازی، افزایش وسایل ورزشی، مبلمان و مناسب سازی از مهمترین الزامات این اماکن به شمار می‌رود که بخشی از آن توسط مجموعه مدیریت شهری محقق شده است.

به گفته این مسوول، از محل مصوبات سفر رییس جمهوری به استان قزوین نیز ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز و تکمیل برخی از بوستان‌های بانوان اختصاص یافته است.

علیخانی ضرورت و اهمیت اعمال مدیریت داخلی این مجموعه‌ها را نیز یادآور شد و اضافه کرد: در برخی از پارک‌ها بستر و فضای مناسب سخت افزاری وجود دارد، اما به علت نبودن مدیریت موثر آن گونه که شایسته است از آن به درست استفاده نمی‌شود.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قزوین تاکید کرد: احداث بوستان بانوان در شهرستان‌های تاکستان و آوج از دیگر برنامه‌های دارای اولویت این اداره کل است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار