اعضای باند سرقت منازل سمنان و دامغان به سرکردگی یک طلافروش دستگیر شدند.

سردار جلیل موقوفه ئی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در دامغان و با توجه به سرقت مقادیر زیادی طلا و جواهر و وسایل قیمتی از این منازل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی  افزود: کارآگاهان پلیس توانستند خودروی سارقان را شناسایی کنند و سرنخ‌هایی از سارقان به را در استان خراسان رضوی به دست آوردند و پس از هماهنگی‌های لازم با پلیس آگاهی استان خراسان رضوی، هر ۴ سارق حین سرقت از منزلی در مشهد دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: متهمان در ابتدا منکر بزه انتسابی بودند، اما در مواجه با مستندات و مدارک پلیس آگاهی، علاوه بر اعتراف به ۸ فقره سرقت منزل در دامغان به ۴ فقره سرقت در شهر سمنان و ۱۰ فقره سرقت در شهر‌های سبزوار، نیشابور و مشهد اعتراف کردند.

سردار موقوفه ئی گفت: هر ۴ نفر متهم اهل و ساکن یکی از استان‌های جنوب غربی کشور هستند و سرکرده این باند در همان استان یک مغازه طلافروشی دارد.

به گفته وی، طبق اظهارات سرکرده باند، سارقان مقادیر زیادی طلا و جواهر به ارزش ۲۰ میلیارد ریال از منازل شهر‌های دامغان و سمنان به سرقت برده اند و تلاش برای شناسایی طلا‌ها و اموال سرقت شده و کشف سرقت‌های احتمالی دیگر این باند ادامه دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.