دادستان کرمان در بازدید از کارخانه تولید دارو‌های گیاهی، در جریان مشکلات این کارخانه قرار گرفت. 

مهدی بخشی تولید محصولات دارویی گیاهی را با بهره‌گیری از فن آوری داروسازی صنعتی حائز اهمیت دانست و گفت: با توجه به ظرفیت بالای شهرستان رابر به لحاظ تنوع و سطح زیر کشت گیاهان دارویی، این کارخانه پس از افتتاح می‌تواند عمده نیاز نه تنها استان بلکه کشور را تامین کند. 

او با اشاره به مشکل کمبود فضای این کارخانه جهت نگهداری و خشک کردن گیاهان خریداری شده افزود: به زودی با همت استاندار محترم موانع پیش رو مرتفع خواهد شد تا همزمان با افتتاح کارخانه در دی ماه امسال، شاهد افزایش فضای نگهداری مواد اولیه نیز باشیم. 

بخشی بیان کرد: واحد تولیدی مذکور موجب اشتغال به کار ۶٠ نفر از جوانان این منطقه بصورت مستقیم و بیش از ٢ هزار نفر بصورت غیر مستقیم خواهد شد.

دادستان مرکز استان کرمان همچنین در بازدید از کارخانه آسفالت شهرداری رابر بیان کرد‌: یکی از مشکلات عمده شهرستان رابر نامساعد بودن آسفالت معابر سطح شهر و خاکی بودن بسیاری از کوچه‌ها است که مشکلات عدیده‌ای برای مردم به وجود آورده است.

بخشی افزود: در حالیکه این شهرستان به شدت نیاز به آسفالت دارد، کارخانه آسفالت شهرداری رابر به جهت عدم تأمین سوخت تعطیل شده است که طی تماس تلفنی با معاون استاندار مراتب را با وی مطرح و پیگیری‌های دستگاه قضایی تا حصول نتیجه مطلوب حداکثر ظرف یک هفته آینده ادامه دارد.

برچسب ها: آسفالت ، دادستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار