مشکل کمبود آب آشامیدنی چهار روستای بندرعباس رفع شد

 مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب هرمزگان گفت: با احداث ایستگاه پمپاژ بین راهی،وضعیت آبی آشامیدنی چهار روستا در شهرستان بندرعباس بهبود یافت.

 عبدالحمید حمزه‌پور  مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب هرمزگان در جریان بازدید از ایستگاه پمپاژ بین راهی در بندرعباس گفت: با احداث ایستگاه بین‌راهی و انجام لوله‌گذاری، ۱۲ لیتر بر ثانیه به نیاز آبی این چهار روستا اضافه شد.

او با بیان اینکه شرکت آب وفاضلاب هرمزگان با هدف گذر از تابستان و تلاش برای پایداری وضعیت آب روستاها، از ابتدای امسال برنامه‌ریزی کرده است، گفت: در راستای تحقق برنامه‌ها و با اجرای این عملیات، کمبود آب روستا‌های حسین آباد، کناردان، نران و گاومرده با جمعیتی افزون‌بر یکهزار و ۵۲۴ نفر رفع شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان، اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه آبرسانی را پنج میلیارد ریال عنوان کرد.

حمزه‌پور گفت: امسال برای تامین آب پایدار مردم، آبرسانی به ۴۰۰ روستای استان هرمزگان در قالب ۲۳ مجتمع آبرسانی روستایی در دست اجرا است.

او گفت: تاکنون حدود ۹ هزار میلیارد ریال در زمینه راه‌اندازی این مجتمع‌های آبرسانی روستایی هزینه شده و برای تکمیل نهایی آن نیز به بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

آب و فاضلاب استان هرمزگان بیش از ۴۸۱ هزار و ۲۶۶ مشترک دارد که مشترکان خانگی بیشترین و خوش حساب‌ترین مشترکان را شامل می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.