برگزاری مسابقه رالی بین بازنشستگان اردبیلی

مدیر صندوق بازنشستگی استان اردبیل از برگزاری مسابقه رالی بین بازنشستگان استان اردبیل خبر داد.

سیدتقی دریتیم با اعلام این خبر افزود: این مسابقات خانوادگی ۲۱ شهریور به‌صورت درون‌شهری و برون‌شهری و با حضور داوران کانون گردشگری و اتومبیل‌رانی برگزار شده و به نفرات برگزیده جوایزی اهدا خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در بین بازنشستگان یکی از اهداف اصلی صندوق بازنشستگی است، تصریح کرد: این برنامه‌ها در راستای فرایند‌های شناختی، ایجاد نشاط اجتماعی، فعالیت‌های سلامت‌محور و... اجرا می‌شود.

او با بیان اینکه بازنشستگان برای ثبت‌نام در این مسابقات می‌توانند به صندوق بازنشستگی استان اردبیل مراجعه کنند، افزود: مسابقات به‌صورت خانوادگی وکسب امتیاز نیز براساس رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با سرعت مطمئنه برگزار می‌شود و محدودیتی برای ثبت‌نام بازنشستگان وجود ندارد.

دریتیم با اشاره به برگزاری مسابقات مختلف در روز بازنشستگی اظهار کرد: در روز بازنشستگان هم مسابقات ورزشی در ۶ رشته ورزشی بین ۸۰ نفر از بازنشستگان برگزار و از نفرات برتر تقدیر شد.

مدیر صندوق بازنشستگی استان اردبیل با بیان اینکه رسیدگی به امور بازنشستگان یک مسئله مهم و حیاتی محسوب می‌شود، ادامه داد: سخنان رهبری در مورد بازنشستگان همیشه نقشه راه صندوق بازنشستگی است.

این مسئول با بیان اینکه بازنشستگان سرمایه اجتماعی جامعه هستند، اظهار کرد: رسیدگی به امورات بازنشستگان و خانواده‌های آن‌ها یک وظیفه شرعی، اخلاقی و انقلابی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.