فرماندار شهرستان بهمئی از تکمیل و آغاز عملیات اجرائی ۱۱ طرح در نقاط مختلف شهرستان بهمئی خبر داد.

 فرماندار بهمئی در جلسه شورای اداری این شهرستان از تکمیل و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های مختلف عمرانی در حوزه راهسازی در این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۱ طرح عمرانی و زیر بنایی مختلف در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در مناطق مختلف شهرستان بهمئی، مراکز بخش‌ها و روستا‌ها کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد.
 
علی محمدی تعداد طرح‌های تکمیل شده حوزه راهداری و حمل ونقل جاده‌ای را ۷ طرح برشمرد و افزود: روکش آسفالت جاده لیکک-ممبی- سید صالح به طول ۵ کیلومتر، روکش آسفالت امامزاده منیزور به طول ۲ کیلومتر، روکش آسفالت جاده آب الوان به طول هزار و ۲۰۰ متر، روکش آسفالت محور لیکک ماغر به طول ۲ کیلومتر، روکش آسفالت جاده ممبی الهی آباد به طول ۵ کیلومتر، نصب بلوک‌های مفصلی در محور لیکک به بههبان به طول ۵ کیلومتر و تعمیر اساسی پل‌ها در بخش ممبی و دو دستگاه پل از مهمترین طرح‌های آماده بهره برداری هستند.
 
وی از آغاز به کار ۴ طرح عمرانی در این شهرستان خبر داد و گفت: طرح‌هایی که عملیات اجرایی آن‌ها از امروز در این شهرستان آغاز شد شامل روکش آسفالت شیلاودان به طول هزار و پانصد متر، روکش آسفالت قبر قیصر به طول ۳ کیلومتر، روکش آسفالت کت و نی کن به طول ۳ کیلومتر و تعمیر ومرمت ۲ دستگاه پل از مهمترین این طرح‌ها است.
 
فرماندار بهمئی محل اعتبارات طرح‌های کلنگ زنی و افتتاحی این شهرستان را ملی برشمرد و ابراز امیدواری کرد با تلاش مجموعه راهداری و پیگیری‌های مکرر اقدامات مفید و ارزنده‌ای در راستای خدمت به مردم انجام شود.
 
علی محمدی به توسعه راه‌های شهرستان طی یکی دو سال گذشته اشاره کرد و با تقدیر از خدمات انجام شده؛ بر خدمت رسانی هر چه بیشتر در مناطق روستایی، پرتردد و محروم شهرستان تاکید کرد و گفت: برای توسعه راه‌های شهرستان برنامه ریزی‌ها و اقدامات خوبی امسال انجام می شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.