اتراق در حاشیه جاده‌ها بلای جان مسافران + فیلم

توقف چند لحظه‌ای در حاشیه جاده‌ها و کنار رمپ هایی که برای در امان ماندن خودروهای ترمز بریده تعبیه شده برای مسافران مرگ آور است.

جاذبه‌های طبیعی کنار جاده‌های شمال شاید برخی از مسافران را اغوا کند که برای چند لحظه در حاشیه جاده برای مشاهده طبیعت زیبای اطراف توقف کنند، اما این توقف می‌تواند برای آن‌ها خطرآفرین باشد.

نگاهی بر تصادفات در جاده‌های مازندران نشان می‌دهد برخورد خودرو‌های عبوری با مسافرانی که در حاشیه جاده‌ها مستقر می‌شوند کم نیستند جدیدترین این حادثه دیروز در جریان برخورد یک دستگاه اتوبوس با ۸ دستگاه خوردو در محور سوادکوه اتفاق افتاد حادثه‌ای که سبب کشته شدن ۵ هموطن و مصدوم شدن ۲۵ نفر شد.

اتراق در حاشیه جاده‌ها اتفاقی است که هرازگاهی تکرار می‌شود و مسافرانی که از شلوغی و ترافیک جاده‌ها خسته می‌شوند برای استراحت موقت خودرو‌ها را در حاشیه این جاده‌ها پارک می‌کنند، اما دو خطر آن‌ها را تهدید می‌کند نخست اینکه احتمال دارد برخی رانندگان برای فرار از ترافیک سنگین، خودرو‌ها را به سمت شانه خاکی جاده هدایت کنند یا مانند حادثه دیروز امکان دارد خودرویی به دلیل نقص فنی مجبور شود وارد گریزگاه یا راه فراری که در حاشیه برخی جاده‌ها تعبیه شده است بشود و در هر دو مورد کسانی که در حاشیه توقف کرده اند دچار حادثه شوند.

پلیس راه مازندران به رانندگان توصیه کرد در پارکینگ‌های مناسب توقف یا در انتخاب مناطق اتراق فاصله و دور بودن از جاده‌ها را لحاظ بکنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۱۷ شهريور ۱۴۰۲
والا یک دفعه در سال مسیرمون میخوره به جاده های خارج از شهر یک دیوانه بازیهایی بعضی راننده ها در میارن که آدم پشیمون میشه که چرا اصلا از خودرو شخصیه خودش استفاده کرده. طرف با یه پراید مدل 84 یکجوری پشت لندکروز تو جاده کندوان چراغ میزد و راه میخواست که انگار ماشینش از تویوتا برو تره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۱۷ شهريور ۱۴۰۲
خودروهای فرسوده، راننده های بی احتیاط، جاده های داغون، قوانین رانندگی نسبتا درست و سختی زندگی که باعث میشه مردم برای فرار از مشکلات رو به سفر و تفریح بیارن و بعضا بدون توجه به علائم رانندگی که در این فیلم خبری از اونها نبود باعث بشن جون خودشون رو از دست بدن.
الان این رمپ یا جای فرار کامیون هیچگونه علامتی نداشت و مسافر ها از کجا بدونن که این محل خطرناک هست؟
من و شما میدونیم ولی اونهایی که اطلاع ندارند چی؟
آخرین اخبار