۱۰۷ بیماری صعب‌العلاج در حال حاضر تحت پوشش صندوق بیمه سلامت قرار گرفته اند.

حسین رنجبران معاونت برنامه ریزی، مدیریت و توسعه سازمان بیمه سلامت کشور در آیین گشایش ساختمان اداری بیمه سلامت بابلسر، گفت:در گذشته ۵ نوع بیماری صعب‌العلاج تحت پوشش بیمه سلامت بوده اما اکنون ۱۰۷ بیماری صعب‌العلاج تحت پوشش صندوق بیمه سلامت قرار گرفته و با همکاری دانشگاه‌ها و معاونت درمان عمده هزینه‌های کمرشکن این بیماران توسط دولت پرداخت می‌شود.

او افزود:اعتبار صندوق بیماری‌های صعب العلاج و خاص از ۵ هزار میلیارد تومان به ۷ هزار میلیارد تومان در امسال افزایش یافته است.

رنجبران گفت: در گذشته افراد دهک ۱ تا ۳ از پوشش رایگان بیمه سلامت برخوردار بودند که اکنون دهک‌های ۴ و ۵ نیز تحت پوشش قرار گرفتند.

علی اصغر باقرزاده نماینده بابلسر و فریدون کنار در مجلس شورای اسلامی نیز درباره گشایش ساختمان اداری بیمه سلامت شهرستان بابلسر گفت: اداره بیمه سلامت شهرستان بابلسر در زمینی به مساحت ۵۲۲ مترمربع و زیر بنای ۲۲۴ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در خیابان امام خمینی ۲۳ گشایش و به بهره‌برداری رسید تا این اداره پس از ۲۷ سال صاحب ساختمان شود.

این پروژه بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰ با پیگیری‌های باقرزاده نماینده بابلسر و فریدونکنار و اختصاص اعتبار بالغ بر ۶ میلیارد تومان و با حضور ناصحی مدیر عامل بیمه سلامت کشور و فرماندار بابلسر کلنگ‌زنی شده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.