مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم از افزوده شدن ۱۶ نانوایی جدید به شهرک پردیسان در یک سال گذشته در راستای تسهیل دسترسی مردم خبر داد.

سعید محمدی،مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم  بیان کرد: تعداد نانوایی‌های پردیسان تا پیش‌از اضافه شدن  ۱۶ واحد جدید ۴۳ مورد بود، اما اکنون ۵۹ واحد نانوایی در ۶۵ رسته (برخی از واحد‌های نانوایی در قالب مجتمع تولیدی به پخت همزمان چند نوع نان می‌پردازند) در این منطقه فعال هستند.

او افزود: همچنین طی یک‌سال گذشته چهار هزار و ۶۴۸ کیسه آرد به صورت ماهانه به سهمیه قبلی نانوایی‌های پردیسان اضافه شده‌است که این موضوع نیز نقش مهمی در افزایش میزان پخت نان در این منطقه و تسهیل دسترسی ساکنین به نان مورد نیازشان داشته‌است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم ادامه داد: با توجه به انجام این اقدام‌ها، مشکل شلوغی بیش‌از حد نانوایی‌های پردیسان در برخی از ساعات شبانه روز تقریبا حل شده‌است، اما در عین حال اداره کل غله و خدمات بازرگانی قم با همکاری سایر دستگاه‌های متولی، به تلاش‌های خود برای افزایش میزان عرضه و تسهیل دسترسی مردم به نان در این منطقه ادامه خواهد داد.

در حال حاضر حدود ۹۰۰ نانوایی در سطح شهر و مناطق مختلف استان قم فعال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۱۷ شهريور ۱۴۰۲
بنیاد هم ازلحاظ نانوایی فقیراست شهرک امام خمینی باین پرجمعیتی تعدادنانوایی کمی دارد خدایش خیلی درمضیقه هستیم مسئولان رسیدگی کنند
آخرین اخبار