نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : پیاده‌روی اربعین جهانی شده است.

آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های امروز (۱۷شهریور) نمازجمعه کرمانشاه با قدردانی از دست اندرکاران پیاده روی اربعین، گفت : اقدامات زیرساختی صورت گرفته در استان برای خدمات رسانی مطلوب به زوار اربعین شایسته تقدیر است. 

آیت الله علما سپس با بیان اینکه پیاده روی اربعین جهانی شده، اضافه کرد: برگزاری پیاده روی اربعین گام مهمی در جهت معرفی اسلام ناب محمدی (ص) به جهانیان است.

وی تاکید کرد: حضور چند میلیونی مسلمانان در پیاده روی اربعین زمینه ساز آشنایی بیشتر مردم دنیا با شخصیت و اهداف قیام امام حسین (ع) در روز عاشورا شده و آهنگ گرایش جهانیان به دین اسلام به عنوان آخرین دین آسمانی را بیشتر خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اشاره‌ای هم به دیدار اخیر دولتمردان با مقام معظم رهبری داشت و افزود: ساده زیستی و انقلابی بودن دو موضوع مورد تاکید رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار بود که باید سرلوحه کار همه ما قرار بگیرد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از دانشجویان، استقامت را زمینه ساز فتح قله‌های سخت عنوان کردند و خواستار استقامت بیشتر دانشگاهیان برای موفقیت در عرصه‌های مختلف شدند.

وی به قیام خونین ۱۷ شهریور در سال ۱۳۵۷ اشاره کرد و افزود: در این واقعه رژیم ستمشاهی تظاهرات کنندگان را به گلوله بست و یادآوری این دست رخداد‌ها در جامعه ضروری است .

برچسب ها: ولی فقیه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.