رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مرد که با استفاده از موتورسیکلت با پلاک مخدوش اقدام به موبایل قاپی می‌کرد، خبر داد.

سردار محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: سیزدهم شهریور ماه احدی از ماموران کلانتری ۱۳۲ نبرد در حال گشت زنی انتظامی در محدوده خیابان "شاهد" تهران به یک دستگاه موتورسیکلت دو ترک با پلاک مخدوش، مشکوک و موتورسواران را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهد.

وی گفت: متهمان در همین حین به سرعت به سمت مردی که در خیابان در حال استفاده از تلفن همراه بود مراجعه و تلفن همراه وی را ربوده و به سرعت از محل متواری می‌شوند.

این مقام ارشد انتظامی به آمادگی هر چه تمام‌تر مامور کلانتری اشاره کرد و گفت: مامور این پلیس در یک عملیات پلیسی موتورسیکلت متهمان را متوقف و بلافاصله در یک عملیات پلیسی به تعقیب متهمان می‌پردازد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه ترک نشین موتورسیکلت دستگیر، ولی متهم دیگر از محل متواری می‌شود ادامه داد: متهم به همراه موتورسیکلت توقیفی به کلانتری انتقال و متهم در کلانتری به ۲۰ فقره سرقت مشابه با همکاری همدست متواری اش اعترف کرد.

این مقام ارشد انتظامی از اقدامات پلیسی در شناسایی مال باختگان خبر داد و گفت: دستگیری متهم متواری در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان از آمادگی هرچه تمام‌تر ماموران کلانتری در پیشگیری از جرم و شناسایی و دستگیری متهمان خبر داد و گفت: با تکمیل تحقیقات اولیه متهم برای اخذ دستور قضائی روانه دادسرا شد.

برچسب ها: دستگیری ، سارق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار