البرز به یک هزار مدرسه جدید نیاز دارد

استاندار البرز با اشاره به کثرت جمعیت دانش آموزی استان گفت: البرز برای رهایی از مدارس متراکم و ۲ نوبتی به یک هزار مدرسه جدید نیاز دارد.

مجتبی عبداللهی  روز شنبه در نشست بررسی روند تحقق اهداف نهضت مدرسه سازی در استان البرز افزود: دراین زمینه شهرستان‌های کرج و فردیس که دارای متراکم‌ترین و مهاجرپذیرترین شهر‌های کشور‌های هستند، نیاز مبرم به افزایش سرانه‌های آموزشی دارند.
استاندار البرز گفت: انتظار می‌رود شهرداری‌ها از محل تعهدات خود در بخش‌های مختلف خدماتی، نسبت به تخصیص زمین مناسب برای ساخت مدارس و اماکن ورزشی اقدام کنند.
وی افزود: تلاش‌ها براین است تا پایان دولت سیزدهم ساخت ۲۰۰ مدرسه را به پایان برسانیم، ولی با توجه به نیاز استان، باید احساس مسئولیت بیشتری داشته و این رقم را افزایش دهیم.
استاندار البرز بیان کرد: احداث چمن مصنوعی ورزشی در مدارس یکی از مهمترین اموری است که باید در کنار نهضت مدرسه سازی دنبال شود.
وی یادآورشد: راه اندازی مسابقات ورزشی محلی با استفاده از فضا‌های ورزشی مدارس به ویژه در محله‌های کم برخوردار استان و ایجاد شور، نشاط و همبستگی بین اهالی، از جمله اهداف مهم اجتماعی در استان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.