کیانوش شاه محمدی گفت: یکی از شانس‌های کسب مدال در بخش امدادی هستم و امیدوارم خوش رنگ‌ترین مدال را به دست آورم.

کیانوش شاه محمدی عضو تیم ملی اسکیت سرعت که  قرار است  در بازی‌های آسیایی هانگژو شرکت کند، گفت: من اسکیت را از سن ۴ سالگی شروع کردم و از سن ۶ سالگی این رشته ورزشی را به صورت حرفه‌ای در بخش سرعت ادامه دادم و دارای عناوین و مقام‌های مختلف در سطح کشور هستم و چندین مقام بین المللی هم در کارنامه ام دارم.

شاه محمدی درباره شرایط آماده سازی تیم ملی اسکیت سرعت برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: ما تقریبا از پارسال در تست‌ها و اردو‌های مختلف برای بازی‌های آسیایی شرکت کردیم و اکنون هم ترکیب نهایی برای هانگژو انتخاب شده است. همچنین  حدود یک ماه در اراک اردوی مداوم داشتیم و این اردو تا اعزام ما ادامه دارد. خدا را شکر با برنامه ریزی که فدراسیون اسکیت داشته و با تلاشی که خودمان داریم توانستیم رکورد‌های خود را خیلی خیلی به کشور‌های آسیایی که مدعی در این رقابت‌ها هستند، نزدیک کنیم. یکی از شانس‌های کسب مدال در بخش امدادی هستم و امیدوارم خوش رنگ‌ترین مدال را به دست آورم. جا دارد یک تشکر ویژه از فدراسیون اسکیت کنم که با تلاش‌های بی وقفه و فراوان توانست رشته اسکیت سرعت را با ظرفیت کامل به مسابقات اعزام کند و روز‌ها و سال‌های خوب در آینده را به ما نشان می‌دهد.

او در پایان گفت: امیدوارم هم در بخش بانوان و هم در بخش آقایان نتایج خوبی کسب کنیم و برای کشورمان کسب مدال کنیم. همچنین برای همه ورزشکاران ایرانی در رشته‌های مختلف که در این بازی‌ها حضور دارند آرزوی موفقیت دارم. جا دارد که تشکر ویژه از فدراسیون اسکیت و کمیته ملی المپیک داشته باشم برای اینکه نگاه ویژه‌ای به اسکیت سرعت داشتند و با موافق خودشان یک انگیزه خیلی زیاد به ما دادند که بتوانیم جواب  زحمات خود را در این بازی‌ها بگیریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار